Online een beurs bezoeken in Duitsland,
bereid je goed voor!


Succesvol zakendoen met Duitsers ontstaat doorgaans door een persoonlijk en inhoudelijk gesprek op beurzen of tijdens ondernemersreizen. Deze gelegenheden zullen naar verwachting pas in de tweede helft van dit jaar weer realiteit worden. Het bezoeken van beurzen en ondernemersreizen kost jou als ondernemer tijd en geld, maar geldt dat voor goed online zakendoen niet net zo? Waarin en waarom moet je juist nu tijd en energie steken om jouw organisatie en propositie online te profileren? Hoe kom je de komende maanden goed voorbereid digitaal in contact met potentiële klanten en zakenpartners in Duitsland? 

Op donderdag 11 februari organiseert de Brabants Ontwikkelings Maatschappij in samenwerking met Niederlande Nachrichten een webinar hierover.

Van 09.00u tot 10.00u word jij, als ondernemer en bezoeker van de online beurs, bijgepraat en krijg je tips voor je website, hoe jezelf te presenteren online, hoe werken matchmaking en beursdeelname op de Duitse markt, door de volgende sprekers:

Bertus Bouwman, Editor Niederlande Nachrichten
Jouw website bekeken door "Duitse ogen". Welke pijlers mogen niet ontbreken? 

Jacqueline Poppe, Dutch representative Nürnberg Messe
Hoe bezoek je als deelnemer digitaal beurzen in Duitsland? Hoe bereid je je gedegen voor? Je hebt een match, hoe nu verder?
 
Moderator: Mark Koppers, Senior Project Manager Zuid-Duitsland, BOM International Trade

Aanmelden kan tot woensdag 10 februari 15.00 uur via de knop links in het menu. Heb je vragen die je graag beantwoord wil zien? Vul deze in bij je aanmelding. We hopen je op 11 februari virtueel te ontmoeten, tot dan!

Met vriendelijke groet,
Brabantse Ontwikkelings Maatschappij

 

Mark Koppers
Senior Project Manager Zuid-Duitsland